
Elenger kontserni juht Margus Kaasik jagab, kuidas ta viis ettevõtte kümnekordse kasvuni vaid 5 aastaga.
Jõuline kasv on saanud teoks tänu võitjameeskonnale ja uutele turgudele. Tippsooritusele pühendunud juhtmeeskond suudab koos näha kaugemale ja tegutseda kiiremini.
Vestlust juhib Toomas Danneberg, pikaajalise rahvusvahelise juhtimiskogemusega kasvukiirendaja.

Äsja Aasta Ettevõtte tiitli pälvinud Tech Groupi juht ja kaasomanik Martin Sutrop ütleb, et pika edu taga on uudishimu, süsteemne tegutsemine ja otsus mitte hoogu maha võtta. „Meil on kasvule orienteeritud mõtteviis: ideid saab esitada igaüks ja kord kuus valideerime need ära – mis ei tööta, lõpetame, mis töötab, viime kiiresti ellu,“ kirjeldab ta ettevõtte kultuuri.
Saates räägivad Martin Sutrop, tippjuhtide kasvutreener Anti Orav Empowermentist ja Hando Sinisalu Äripäevast sellest, kuidas luua tööstusettevõttes innovatsiooniraamistik, tasakaalustada omaniku ja tegevjuhi rollid ning võtta nutikaid, mitte hasartseid riske. Arutelu keskmes on ka väärtuspakkumine, mis aitab Eesti ettevõttel võita rahvusvahelisi kliente Saksamaast Skandinaaviani.

Vähesed juhid mõistavad, kui suur varjatud kulu tekib siis, kui meeskond pole päriselt joondatud — kui strateegiline fookus hajub, otsused venivad ja vastutus hägustub.
Selle tulemusel jääb ambitsioonikas visioon unistuseks, kasv aeglustub, kasumlikkus väheneb ja meeskonnas pinged kasvavad.
Rahvusvahelise kontserni tippjuhi kogemusega Andrus Leppik jagab lihtsat süsteemi, kuidas tõhusalt joondatud meeskond loob kiiruse, selguse ja kasumliku kasvu – kolm elementi, mida iga edukas juht vajab, et luua oma ettevõttele nähtamatu konkurentsieelis.
Ettevõtetel, kes on koostöös Andrusega selle süsteemi rakendanud, on iga investeeritud 1 euro juba esimese aastaga tagasi tootnud 17-25 eurot. Ja nende kasv jätkub.

Skeleton Technologies former Head of People, Madli Nõmmik tutvustab vebinaril kahte lihtsat juhtimisprintsiipi, mille tasakaalustatud rakendamisel on juhtidel võimalik võimustada oma inimesi saavutamaks paremad tulemused.
Saavutades tasakaalu tulemusjuhtimise (Challange Directly) ning inimeste arengu vahel (Care Personally) rakendub liitintress, mis väljendub organisatsiooni kiires ning jätkusuutlikus arengu.

Eestis ei ole just väga palju ettevõtteid, eriti tootmises ja tööstuses, mis on täiesti nullist üles ehitatud. Kõik algas sõna otses mõttes kahest tööpingist ja tänaseks on laienetud välisturgudele ning kasvatakse rahvusvaheliseks. Veel harvem juhtub nii, et ettevõtte asutaja ja omanik on ise ka tippjuhi ehk peatreeneri rollis.
- Esimene pivot, Urmas lõi ventilatsioonisüsteemide projekteerimise, ehitamise ja hooldusfirma AS HIIEKO, mis on täna oma valdkonna turuliider.
- Teine pivot ja Urmas lõi tootmisettevõtte ETS NORD AS, mille tulemusel endised konkurendid said suuremas osas klientideks ja Urmas oli sisenenud turule mille maht eelmisest 100X suurem.

Saa osa Thermory juhi Ragnar Koppeli kogemusest ja parimatest õppetundidest välisturgudel läbilöömiseks.
Thermory AS on maailma suurim termopuidu ja saunamaterjalide tootja. Nad ekspordivad üle 93% oma toodangust enam kui 60 riiki. Kontsern annab tööd ligi 700-le inimesele, rohkem kui kümnes tootmisüksuses.
Ragnar on juhina sõnastanud oma eesmärgiks jätkata ettevõtte ambitsioonikat edulugu - saavutada jätkusuutlik kasv eksporditurgudel, rõhutades kvaliteedi ja innovatsiooni olulist rolli.

Martti Kuldma juhib Omnivat nagu iduettevõtet. Tekkis tundmine, et Omniva ambitsioonikus on veelgi suurem kui Skeletonil, Boltil või Wise'il.
Kui julgeda lahti lasta vanadest harjumustest, julgustada oma inimesi, siis on võimalik leida uusi tehnoloogiaid kasutades uusi lahendusi, mis muudavad teenused kordades mugavamaks ja nende osutamise mõlemale poolele kasulikuks.
Saates räägime muutuste juhtimisest suures organisatsioonis ning konkreetsemalt kuidas Omniva liigub start-up’ilikuma mõtteviisi ja kultuuri suunas.

Karl-Martin Rammo teab, mida tähendab jõuda maailma tippu ning et seal püsimine nõuab veelgi suuremat pingutust.
Täna seisab ta uue väljakutse ees: viia 35 aastat Eestis turuliidrina püsinud Lasita Aken välisturgudele Soomes, Rootsis ja USA-s.

90% strateegiaid ebaõnnestub mitte plaani, vaid elluviimise tõttu (HBR, McKinsey). Juhina oled sa ehk ise kogenud, kuidas head ideed hajuvad igapäevases kiirustamises - fookus hajub ning tiim ei liigu ühes rütmis.
Mida veebiseminar sulle juhina annab?

Uuringud näitavad, et viimase 8 aasta jooksul on muutuste kiirus kasvanud 3 korda. Nendes oludes peavad juhid tegema keerulisi otsuseid kiiremini kui kunagi varem.
Saad praktilised tööriistad ja soovitused, kuidas:
