Kõigil on unistused – kellel materiaalsed, kellel soov olla füüsiliselt paremas vormis, kes soovib mentaalselt või vaimselt areneda, kes tahab enda jaoks olulisi suhteid parendada.
Koosatud strateegiatest 90% ebaõnnestuvad. Probleemiks ei ole mitte nende koostamise kvaliteet, vaid organisatsiooni võimekus plaan ellu viia.
Tehnilised saavutused on loonud inimestele tehiskeskkonna, milles kipume unustama, et oleme osa loodusest.
Tippjuhina seisad pidevalt silmitsi vajadusega juhtida organisatsiooni läbi keeruliste muutuste ja tagada pikaajaline edu. Üks võtmeteguritest, mis aitab seda saavutada, on selge ja inspireeriv narratiiv.
Ühel päeval kuulsin raadiost uudist, et 70% eesti meestest on ülekaalulised. Samuti on teada, et 70% kooliealistest lastest on ülekaalulised ning noorte hulgas kasvab ülekaaluliste osakaal kiiresti.
Tänases kiiresti muutuvas majanduses, kus konkurents on tihe ja ootamatud väljakutsed võivad tabada igal hetkel, on oluline, et tippjuhid suudaksid oma organisatsiooni kindlalt ja tulemuslikult juhtida.
Tundub justkui lihtne küsimus. Kuid, kui vastama hakata, siis päris keeruline mõtlemisülesanne. Harjutuse saab teha veelgi keerulisemaks, kui küsida, kes ma olen 3 – 5 aasta perspektiivis?
Organisatsiooni visioon on organisatsiooni vundament (ehk kultuur), kui see ei ole korralikult laotud, siis avastad, et organisatsioonis on valede hoiakutega inimesed, kes ei käitu nii, kuidas juhid soovivad.